Narzędzia dostępności

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Żorach

Dziś jest: sobota, 27 lipca 2024 r.

Imieniny: Julii, Natalii

Konkurs

Konkurs - powiększ zdjęcie

Plakat promujący Międzynarodowy Dzień Mediacji 2024

Aby uświetnić obchody Międzynarodowego Dnia Mediacji i Tygodnia Mediacji, przypadającego w październiku, Ministerstwo Sprawiedliwości po raz kolejny zaprasza dzieci i młodzież do udziału w konkursie na plakat promujący mediację - alternatywny do sądowego sposób rozwiązywania sporów.

Konkurs przeznaczony jest dla uczniów szkół podstawowych oraz ponadpodstawowych. Ma pomóc w upowszechnieniu wiedzy na temat mediacji i zachęcić do korzystania z niej. Zadanie konkursowe polega na stworzeniu plakatu promującego mediację.


Jury pod przewodnictwem Wiceministry Zuzanny Rudzińskiej-Bluszcz wybierze spośród zgłoszonych propozycji 12 najlepszych prac, w tym zwycięską. Przyznanych zostanie także 10 wyróżnień.
Laureaci konkursu otrzymają zaproszenie na spotkanie z Wiceministrą Zuzanną Rudzińską-Bluszcz, podczas którego odbędzie się wręczenie nagród. Zwycięska praca wykorzystana będzie jako plakat promujący Międzynarodowy Dzień Mediacji 2024 r. Prace laureatów zostaną wykorzystane do projektu kalendarza na rok 2025 oraz zaprezentowane na wystawie, która odbędzie się podczas Tygodnia Mediacji.
Prace można przesyłać do 9 czerwca 2024 r., a ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 18 września 2024 r.
Szczegóły konkursu dostępne są w regulaminie (poniżej).

Materiały:
Regulamin konkursu na plakat promujący Międzynarodowy Dzień Mediacji 2024
Załącznik nr 1 Formularz zgłoszeniowy (autora pracy, który nie osiągnął pełnoletniości) 
Załącznik nr 2 Formularz zgłoszeniowy (autora pracy, który jest pełnoletni)

Szczegóły konkursu u pedagoga Pani Moniki Hołowni. 

Opracowanie: Monika Hołownia

Dodała: A.K.D.

Polityka plików cookies | RODO | Klauzula RODO o zdalnym nauczaniu

Strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google - Polityka prywatności i Warunki korzystania z usług.

© 2013-2024 CKZiU Żory. Wszelkie prawa zastrzeżone.    Realizacja: qbic studio